poniedziałek, 28 stycznia 2013

Praktyka czyni mistrza


Każdy nawyk można zmienić - będę to powtarzała często, bo to naprawdę wspaniała wiadomość.

Tak więc, jeżeli do tej pory miałeś nawyk czuć się źle, możesz mieć nawyk czucia się dobrze.

Na początku wydaje się to trudne, ale człowiek przyzwyczaja się szybciej niż można by podejrzewać. Czasem wystarczy tydzień pielęgnowania dobrych nastrojów, by potem szybko reagować na emocjonalny "spadek formy".

Gdy mi zdarza się  - jak ja to mówię - "złapać zamułę", mój głos wewnętrzny daje mi sygnał: "ej! pobudka! coś tu nie gra!"

Nie muszę rozważać, czemu akurat "jest mi gorzej". Zamiast skupiać się na "jest mi gorzej", skupiam się, na "jest mi lepiej". Zadaję sobie pytanie, co poprawiłoby mi nastrój, a następnie właśnie to robię.

Praktyka czyni mistrza i dlatego za każdym kolejnym razem jest łatwiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać