wtorek, 12 lutego 2013

Czy aby na pewno?


Na początku nawyk zadawania sobie tego pytania, może Ci się bardzo przydać:)

Powiedzmy, że szukasz nowej pracy i jesteś przekonany, że znajdziesz ją przez ogłoszenie. Czy aby na pewno?...

Moja znajoma szukała wydawcy. Założyła, że musi wysłać swoją propozycję do wszystkich wydawnictw, żeby jej się udało. Czy aby na pewno?...

Skąd przekonanie, że ta czy inna droga do spełnienia swoich marzeń, jest jedyną? Przecież pracę może Ci polecić znajomy, a wydawcą może okazać się kobieta, której pomożesz pozbierać zakupy z rozerwanej torby.

Nie zamykajmy się na nieograniczone możliwości. Z tego, co na co dzień obserwuję w swoim życiu, wynika, że Los jest bardzo łaskawy - nie każe nam walić głową w ścianę, lecz podsuwa bukiety możliwości. Bądź otwarty i czujny.


 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

2 komentarze:

  1. Też szukam pracy, jak długo będę szukać- nie wiem. Ale mam nadzieje, że nowa praca da mi więcej możliwości niż poprzednia, że w końcu da jakieś perspektywy rozwoju, a nie tylko kasę. Właśnie tego będę szukać. Pozdrawiam joasia & art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu, jestem pewna, że znajdziesz dokładnie taką, o jakiej marzysz! Bądź otwarta! Ja zawsze, w najbardziej niespodziewanych okolicznościach znajdowałam idealną pracę; Tobie też się uda!:)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Może Ci się spodobać