sobota, 9 lutego 2013

Historia na niedzielę: Jak przyciągnęłam mieszkanie


Kilka lat temu, po raz pierwszy świadomie przyciągnęłam mieszkanie. Postanowiłam wtedy uwić gniazdko z moim ukochanym:) Ponieważ miał niebawem wyjechać za granicę, trzeba było działać szybko - znaleźć dla nas przytulne lokum i sprowadzić nową lokatorkę do pokoiku, który do tej pory wynajmowałam.

Dawanie i przeglądanie ogłoszeń było rozczarowujące. Nie załatwiliśmy nic, a czas mijał. Stwierdziłam więc, że pora sięgnąć po Prawo przyciągania. Powiedziałam sobie, że nowe mieszkanie samo mnie znajdzie. Uwierzyłam w to całym sercem.

Raptem dwa dni później moja współlokatorka przyprowadziła dziewczynę, zainteresowaną pokoikiem na Ochocie. Po krótkiej rozmowie okazało się, że właśnie zwalnia nieduże mieszkanie na Żoliborzu. Krótko mówiąc - dokonałyśmy zamiany:) Mieszkanie naprawdę samo do mnie przyszło!:)


 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać