sobota, 2 lutego 2013

Moc prawdziwego odpuszczenia


Wczoraj rano przypomniałam sobie, co znaczy naprawdę odpuścić. Ale do początku...

W swojej pracy sprzedaję między innymi obrazy. Nieskromnie mówiąc, jestem osobą, która sprzedaje ich najwięcej; czasem są to naprawdę duże ilości. Jednocześnie pamiętam pierwszy dzień w galerii i słowa dziewczyny, którą miałam tam zastąpić. "U nas obrazy idą bardzo rzadko" powiedziała. Zdziwiłam się, bo całe ściany były zawieszone dziełami różnych twórców. Ktoś zainwestował wiele czasu i pieniędzy, by stworzyć tak różnorodną kolekcję - ten ktoś musiał w to wierzyć.

Idąc do sedna dzisiejszego wpisu - rozpoczynając w styczniu pracę nad sobą, pomyślałam, że "będzie się działo":) Zaczynam intensywniej niż kiedykolwiek praktykować pozytywne myślenie, więc teraz osiągnę jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe.
Afirmowałam regularnie, ale szału nie było. Owszem sprzedałam kilka dzieł, ale spodziewałam się czegoś więcej. Nie interesowały mnie argumenty, że to taki okres w roku, że ferie zimowe, że kryzys. Wcześniej sprzedawałam obrazy bez względu na okoliczności.

Dziś rano, po wyłączeniu budzika, jak co dzień zaczęłam się pozytywnie nastrajać. Czułam jednocześnie, że stało się to "ciężką pracą". "A, dupa!" rzuciłam w myślach. "Przecież robię wszystko, co mogę - wstaję rano, działam najlepiej, jak potrafię; to nie ode mnie zależy, czy przyjdzie klient po obraz, to domena Wszechświata. Nie ważne, czy dziś sprzedam jakieś płótno, chciałabym po prostu, żeby było miło." Po tych słowach, podniosłam się z łóżka.

Zaraz po otwarciu galerii sprzedałam pewnej pani dwa obrazy, a jej syn, kupił jeszcze dość drogi bibelot. Wszyscy byli niesamowicie pogodni, a ja usłyszałam tyle miłych słów, że aż zaczęłam się temu wszystkiemu dziwić.
I nagle mnie olśniło. Właśnie tak działa prawdziwe "odpuścić" z metody "przypierdolić i odpuścić".

"Odpuszczać" nie znaczy, trochę mniej wizualizować. "Odpuszczać", to absolutnie zawierzyć resztę nieomylnym działaniom Wszechświata.

P.S. Dodam tylko, że miałam naprawdę dobry utarg:)




 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli
 

1 komentarz:

Może Ci się spodobać