czwartek, 14 lutego 2013

Nie musisz wiedzieć już dziś


To bardzo optymistyczna perspektywa - nie musisz wiedzieć już dziś, co chcesz robić w życiu. Grunt, to zacznij się dowiadywać. A nie ma prostszej metody, by się dowiedzieć, niż próbowanie:) I nie ważne, ile masz lat i co robisz obecnie - żeby spróbować, nie trzeba od razu rezygnować z wszystkiego innego - to jest właśnie piękne! Jeżeli chcesz spróbować kalmarów, nie musisz deklarować, że nie będziesz już nigdy jadł kurczaka, tylko owoce morza:)

Ja wypróbowałam sporo sposobów na życie. Jeden po drugim okazywał się "nie tym, czego szukam". Wiecie jakie to uczucie, tak testować i nie znajdować?:) Ale co się napróbowałam, to moje:) Warto zapamiętać jedno: jeżeli czujesz, że nic z tego nie będzie, nie brnij w to dalej. Z perspektywy łatwo się tak mówi, lecz choć w praktyce zasada ta okazuje się być trudniejsza, warta jest respektowania.

Pamiętam, jak po czterech latach spędzonych na studiach teologicznych, postanowiłam je rzucić. Ludzie z mojego otoczenia, nie wierzyli, że chcę to zrobić; uważali, że to głupie. "Nie żal ci tych czterech lat?" pytali. "Żal - odpowiadałam - żal, że zainwestowałam aż cztery, bo już po pierwszym roku wiedziałam, że to nie dla mnie."

Niektóre decyzje powinnam była podejmować szybciej. Kto wie, co mogłabym zrobić przez ten czas...:)



 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać