środa, 13 lutego 2013

O tym nie przeczytasz w książkach


To prawda - o tym nie przeczytasz w książkach, ale ja czuję się zobowiązana to powiedzieć.
Gdy wkraczasz na ścieżkę zmian, gdy podejmujesz decyzję, że chcesz zrobić coś pozytywnego ze swoim życiem, możesz stracić przyjaciół. Wiem, to bardzo delikatna kwestia i w tej chwili możesz poczuć się nieco przestraszony - jak to, zostanę sam?! Nikt nie będzie mnie lubił?!

Na szczęście, utrata przyjaciół w tym wypadku, to dobry objaw. Zmieniasz się na korzyść, więc Prawo przyciągania otacza Cię wszystkim, co z tymi zmianami harmonijne i nie ma wtedy już miejsca na to, co ciągnęło Cię w dół. Niestety dla Twoich przyjaciół może się okazać, że to za dużo, i że nie są w stanie zaakceptować nowego Ciebie. Jeżeli łączyła Was prawdziwa i bliska relacja - będą Cię wspierać, lecz jeżeli przyjaźń opierała się tylko na wspólnych upadkach i narzekaniu, nie spodoba im się to, co zobaczą:)

Moja znajoma usłyszała niedawno, że "odkąd czyta te swoje książki, nie da się z nią normalnie porozmawiać". "Ale ja już nie mam ochoty non stop obrabiać innym dup. Czy to coś złego?" odpowiedziała swojemu przyjacielowi.

Cztery lata temu rozpadły się moje przyjaźnie, bo "byłam zbyt optymistyczna". Gdy miesiąc później osiągnęłam sukces w pewnej dziedzinie, zrozumiałam, że dobrze się stało, bo dziewczyny nie umiałyby sobie z tym poradzić.

W prawdzie utrata przyjaźni dogłębnie mną wstrząsnęła i chyba nigdy nie czułam się tak samotna, jak wtedy, ale wiem, że mój świat oczyścił się w ten sposób z negatywnych ludzi. Dodam jeszcze, że bardzo szybko znalazłam nowych przyjaciół - grupę niezwykle barwnych i pozytywnych "przypadków":) I mimo, że życie każdego z nas wciąż się zmienia, trzymamy się razem.

Dokonujesz wyboru - rozpoczynasz przemianę, ale nie oczekuj, że Twoi bliscy też ją rozpoczną. Każdy ma swój czas, który musi nadejść. Bądź silny. Jesteś na właściwej drodze.



 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać