sobota, 2 lutego 2013

"Oprócz błękitnego nieba nic mi dzisiaj nie potrzeba"


Gdy po dniu pracy kładę się na dywanie w salonie (a mam bardzo przyjemny w dotyku, kudłaty dywan), myślę, że nic mi więcej nie potrzeba. Ja + dywan + chwila spokoju = błogość i radość.

Po co mi nowe buty? Nie muszę zamawiać kolejnej partii materiałów do swojej biżuterii. Nie muszę nawet jechać na urlop! Jest mi wspaniale tu, gdzie jestem.

Szczęście zależy od punktu widzenia - to pewne. Zastanawiam się tylko, czy każdy ma takie swoje oazy szczęśliwości, gdzie bez względu na resztę przepełnia go poczucie, że ma wszystko. Jeżeli tak, z całą pewnością należy je pielęgnować.


 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

1 komentarz:

  1. Dużo pozytywnego myślenia i pozbycie się starych "brudów" z przeszłości to podstwa do szczęścia i budowania siebie:-)

    OdpowiedzUsuń

Może Ci się spodobać