poniedziałek, 18 lutego 2013

Tak mi mówi, tak mi dobrze


Czemu trudno rozmawia się o tym, co nam wyszło, o rzeczach pozytywnych? Moim zdaniem powodów jest kilka:

- wszyscy wokół narzekają - i co z tego? Chcesz wieść życie jak wszyscy wokół?

- jak nie narzekam, to nie mam o czym rozmawiać - tak może się wydawać na początku, ale to życie przystosowuje się do nas, a nie odwrotnie. Po krótkim czasie oczyszcza się z ludzi, którzy nie są zgodni z naszym polem energetycznym, a pojawiają się tacy, którzy "nadają na tych samych falach". Tak więc wkrótce znów będziesz miał z kim pogadać - o wszystkim, co optymistyczne.

- żyjemy w kraju narzekaczy - żyjemy w kraju, jaki sami tworzymy. Nie zwalaj na innych odpowiedzialności za swoje czyny. Nikt nigdy nie przestanie narzekać, jeżeli będzie usprawiedliwiał się innymi. Błędne koło znów się zamknie.

- rząd jest do dupy; sąsiedzi są do dupy i jeszcze te dziury w drogach... - to wszystko jest aktem twórczym. A Ty nie jesteś skazany ani na rząd, ani na sąsiadów, ani na dziury w drogach. Przez całe życie jesteś skazany jedynie na siebie. Zmieniaj siebie, a wszechświat zacznie się do Ciebie dostrajać.

Dlatego mów dużo o wszystkim, co Ci się podoba, co jest dobre, co Cię cieszy i odpręża. Ja przyjęłam, np. taką zasadę: jeżeli nie mam nic dobrego do powiedzenia, to się nie odzywam. Inni mogą mnie brać czasem za milczka, albo zarozumialca, ale nie obchodzi mnie to. To jest moje życie, nie życie "innych" i chcę być w nim codziennie radosna i pełna nadziei.


 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać