wtorek, 5 lutego 2013

Zegarmistrzowska precyzja


Wiem to - z różnych opowieści i własnego doświadczenia - że trzeba marzyć precyzyjnie, bo marzenia się spełniają. Im dokładniejsze, bardziej szczegółowe mamy marzenia, tym większa pewność, że dostaniemy DOKŁADNIE to, co chcemy.

Rozśmieszył mnie przykład kobiety, o której czytałam dawno temu. Owa zmęczona codziennością pani zapragnęła komfortu. Napisała to na kartce, powiedziała o tym znajomym, głęboko wierzyła, że jej pragnienie zostanie zaspokojone.
I co się stało? Na gwiazdkę dostała od swojej matki kapcie... marki Komfort:)

Druga historia przydarzyła się mi. Kilka lat temu, zainspirowana książkami o rozwoju osobistym, opisałam, jak będzie wyglądać moje życie za rok. Pewnie już się domyślacie, że opis był raczej krótki i ogólnikowy. Jeden z jego punktów brzmiał: "jestem specjalistą w swojej dziedzinie"
W ciągu pół roku zmieniłam pracę, a w nowej dostałam tytuł... "specjalista". W tej firmie nikt ani wcześniej, ani później nie dostał wizytówek z takim oznaczeniem; było wiele innych tytułów, ale nigdy taki!
Oczywiście, gdy opisywałam swoje życie "za rok", po pierwsze, miałam na myśl specjalistę w sensie kwalifikacji a nie tytułu. Po drugie w nowej firmie zajmowałam się czymś zupełnie innym, niż wcześniej. Ale cóż - miał być specjalista i był.

Gdy już wiem, jak to działa, zaczęła się świetna zabawa. Grunt to pamiętać o szczegółach. Mogę, np. zamarzyć do 3 nowych sukienkach w ciągu najbliższego miesiąca. Wyobrażam sobie dokładnie, jak mają wyglądać, pytam siebie, jak bym się czuła, gdybym je miała; pielęgnuję ten stan i wracam do niego często, a potem przychodzi moment, gdy je znajduję/kupuję lub dostaję:)

Nie musisz mi wierzyć. Przetestuj to. Miłej i precyzyjnej zabawy życzę:)


 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać