wtorek, 5 marca 2013

Nie oceniam cię nigdy


Najwspanialsza życiowa przemiana, jakiej doświadczyłam miała miejsce kilka lat temu i jest to historia tak piękna, że na samo jej wspomnienie czuję się wzruszona i mam ochotę opowiadać ją wciąż, i wciąż, i wciąż. Wiem jednak, że osoba, dzięki której ta przemiana się dokonała, pragnie zachować całkowitą anonimowość, dlatego opowiedzieć jej nie mogę:)

Jedyne, co zdradzę to fakt, że nigdy nie podejrzewałabym, że dzięki tej osobie wydarzy się coś tak wspaniałego. Mogłam nawet przypuszczać, że będzie wręcz odwrotnie, ale mam od dawna taką właśnie zasadę: nie oceniaj po pozorach.

Ów ktoś był bardzo zaskoczony, że nie zaszufladkowałam go, jak to robiła większość. Napisałam więc dla niego tych kilka wersów:

"Nie oceniam Cię nigdy - w tłumie ludzi, ni skrycie,
bo to przecież nie moje, ale Twoje jest życie,
i nie mogę przewidzieć, gdzie by niosły mnie nogi,
gdyby ktoś mi nakazał kręte Twoje przejść drogi."

Tamto i wiele innych moich doświadczeń pokazuje, że niepozorni ludzie mogą wnieść do naszego świata mnóstwo wspaniałości; że klienci, który wydają się być "słabymi klientami", dokonują często największych zakupów, a każdy człowiek nosi w sobie historię, która ukazuje jego prawdziwe piękno. Dlatego pamiętam, że:

- każdy może mi kiedyś pomóc;
- każdy może uratować mi życie;
- każdy może napełnić je czymś dobrym;
- każdy może być inspiracją.


 pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywnie; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać