czwartek, 28 marca 2013

Prawda w oczy kole



Jesteśmy jakoś tak wyjątkowo skonstruowani, że przeglądamy się w oczach otaczających nas ludzi. Lubimy podobnych do siebie i... wkurzamy się za rzeczy, które w nas samych są wkurzające.

Jeżeli krytykujesz (w myślach lub na głos) otyłą osobę, którą mijasz na ulicy, to idę o zakład, że masz ukryty kompleks na punkcie swojej wagi. Jeśli irytują Cię skarpety, które Twój mężczyzna rozrzuca po całym domu, najwyraźniej Ty rozrzucasz coś innego.

Pamiętam dobrze sytuację, gdy pewnego razu jechałam samochodem z moim Krzyśkiem. "Co za baran! Zmienia pasy jak poj****y!" denerwował się. Nie chciałam dolewać oliwy do ognia, więc powstrzymałam się, przed skomentowaniem tego, ale pomyślałam, że przecież Krzysiek sam tak czasem jeździ, co z resztą bardzo mnie stresuje. A chwilę później doszłam do wniosku, że ja zachowuję się dokładnie tak samo, gdy idę po chodniku. Jestem postrachem pieszych - wymijam wszystkich jak szalona!:)

Zastanów się chwilę nad tym, co wkurza Cię w innych ludziach, a dowiesz się wiele na swój temat.


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać