czwartek, 4 kwietnia 2013

Czas zależy od Ciebie



Nie mam czasu na ćwiczenia... Nie mam czasu na medytację... Nie mam czasu na relaks... Nie mam czasu na... STOP! To wszystko tylko wymówki.

Zapytaj siebie, jak bardzo chcesz zmian w swoim życiu i pamiętaj, że to Ty dysponujesz swoim czasem.

Ja pracuję po dziewięć godzin, cztery razy w tygodniu, do tego mam Usłaną różami, prowadzę niniejszego bloga i mam zwyczajne obowiązki. No i pamiętam o moim ukochanym, z którym lubię spędzać czas, oraz o
moim kocie, który jak pies potrzebuje, by się z nim bawić, inaczej jest smutny.

Czy z czegoś zrezygnowałam, by mieć czas na medytację lub ćwiczenia? Tak, od siedmiu lat świadomie nie mam telewizora, a od stycznia siedzę średnio półtorej godziny mniej przy komputerze. Czy coś w związku z
tym straciłam? Absolutnie nie. Czy coś zyskałam? Tak. Zyskałam rzecz bezcenną - CZAS.



pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać