czwartek, 25 kwietnia 2013

Dzień jak nie-co-dzień



Bywają takie dni, gdy nic ciekawego się nie dzieje; smutno jakoś trochę, energii brak, nic się nie chce. Myślimy sobie wtedy: "no cóż, co zrobić? to taki właśnie dzień"..., albo: "zawsze mam taki jeden dzień w tygodniu", albo: "oby do wieczora; jutro będzie lepiej".

Nie dość, że programujemy się, na to, że co jakiś czas "taki dzień" pojawi się w naszym życiu, to jeszcze jesteśmy święcie przekonani, że to nie zależy od nas, że po prostu tak jest i koniec. Ale to nie prawda! Każdy "taki dzień" można zmienić i nie należy się bezwładnie poddawać temu, co nas spotyka, a co nie jest satysfakcjonujące.

Uwierzcie mi, że niewiele potrzeba, by ten szary zwykły dzień stał się dniem, wyjątkowym, który zapamiętacie do końca życia. Wystarczy zrobić coś, czego się do tej pory nie robiło.

Gdy kilka tygodni temu mnie dopadł "taki dzień", napisałam wiadomość do pewnego poety i autora tekstów piosenek, którego podziwiam do lat. Miałam w życiu dwie okazje, by z nim porozmawiać w cztery oczy, ale za każdym razem oblatywał mnie strach i nie podeszłam. Napisałam więc maila; zawarłam w nim wszystko, co chciałam powiedzieć. On odpisał!:) Okazał się sympatyczną i otwartą osobą. Teraz mamy stały kontakt.

I choć tamten dzień zaczął się naprawdę bez najmniejszych nawet perspektyw na bycie wyjątkowym, ja sama go takim uczyniłam. Ty też możesz. To takie proste!


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać