wtorek, 2 kwietnia 2013

Magiczne zaklęcie


Krzysiek uważa, że znam magiczne zaklęcie. Hmm... Może naprawdę tak jest...:)

Pamiętam, gdy użyłam go po raz pierwszy. Nie wiedziałam jeszcze, że jest zaklęciem, ani tym bardziej, że jest magiczne.

To było kilka lat temu. Pracowałam wtedy w małym wydawnictwie. Żyłam z prowizji, ale warszawski rynek został już doszczętnie "przetrzepany", a ja po kilku miesiącach prób byłam pewna, że nie wrócę do Krakowa, bo usycham tam z tęsknoty za moimi najbliższymi.

Zrezygnowana szłam na kolejne spotkanie z klientem. Od trzech tygodni nie podpisałam ani jednej umowy i nie liczyłam, że tym razem będzie inaczej. Chciałam nawet to spotkanie odwołać, ale w ostatniej chwili coś mnie powstrzymało.

Byłam wtedy świeżo po lekturze "Potęgi podświadomości" i w mojej głowie kiełkował zupełnie nowy sposób myślenia. I choć ciężko mu było się przebić przez lęk i brak wiary, jakie mi towarzyszyły, przez
moment pomyślałam jednak, że w każdej chwili wszystko może się odmienić. Przecież mogę zarabiać dużo pieniędzy, spacerować uśmiechnięta, swobodnie robić zakupy, bez obawy, że nie starczy mi do następnej wypłaty. Poczułam, że już tak jest. Przez chwilę po prostu tak było. I choć nie znałam jeszcze Prawa przyciągania, nieświadomie zrobiłam coś takiego!

Czy podpisałam umowę na spotkaniu? Nie. Prezes firmy, który miał być moją "ofiarą", powiedział szczerze, że nie jest zainteresowany ofertą, ale... chce mnie zatrudnić. Gdy to usłyszałam, parsknęłam śmiechem. "Co?!" rzuciłam, jak do debila. "Jestem zdecydowany panią zatrudnić" potwierdził.

Tydzień późnej omówiliśmy szczegóły. Wciąż jeszcze nie mogłam uwierzyć, że to się dzieje naprawdę, że to nie są jakieś głupie żarty, więc zażyczyłam sobie na wejście wysokie wynagrodzenie. Zgodził się. I tak oto, miesiąc później, zarabiałam więcej, niż kiedykolwiek, spacerowałam uśmiechnięta, swobodnie robiłam zakupy i opowiedziałam tę historię wielu osobom, by wierzyły, że w każdej chwili wszystko może się odmienić.


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać