poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Podążaj za swoim szczęściem


Moja znajoma jest artystką - chyba mogę powiedzieć, że spełnioną. Zajmuje się jubilerstwem i trochę rzeźbi. Żyje ze swoje pasji. Jest też osobą łagodną i pogodną. Łatwo czuć się dobrze i swobodnie w jej towarzystwie. Zawsze jest lekko uśmiechnięta.

Jakiś czas temu wpadłyśmy na siebie niespodziewanie. Była przygnębiona. Ponieważ po raz pierwszy ją taką widziałam, od razu zapytałam, co się stało. Na początku nie chciała mówić, ale w końcu zdradziła, że miała w domu przymusowy i niespodziewany remont, a przez wydatki z tym związane chwilowo straciła płynność finansową. Nie była wcześniej w takiej sytuacji i stresowała się tym. Pracowała więcej niż zazwyczaj, by sprzedać więcej niż zazwyczaj, w celu nadrobienia strat. Jednak chętnych do zakupów nie znalazło się aż tylu, ilu potrzebowała. Męczyło ją to wszystko fizycznie i psychicznie.

Zapytałam, co by zrobiła, gdyby miała już te potrzebne pieniądze. Uśmiechnęła się natychmiast bardzo entuzjastycznie. "Na kilka tygodni rzuciłabym robotę w cholerę i wróciła do malowania" odparła natychmiast. Już nie raz wspominała, że marzy o powrocie do malowania. Nie robiła tego od kilku lat, bo miała tak dużo jubilerskich zleceń. Tęskniła jednak za sztalugą i farbami. I choć nigdy nie widziałam żadnego z jej płócien, powiedziałam, że moim zdaniem, powinna po prostu odłożyć srebro i siąść do pędzli. Wiedziałam, że odpoczynek pomoże jej osiągnąć równowagę nastroju.

Kilka tygodni po tym spotkaniu dostałam od niej smsa. "Miałaś rację! Nie mogę w to uwierzyć!" przeczytałam. Pomyślałam, że się pomyliła. Miałam to zwyczajnie zignorować, ale coś mnie tknęło i zadzwoniłam do niej. Okazało się, że po naszej rozmowie zrobiła, co jej poradziłam. Namalowała dwa obrazy i wstawiła je do dwóch zaprzyjaźnionych galerii. Pierwszy sprzedał się w przeciągu trzech dni, drugi tydzień później. Zarobiła na nich kilka tysięcy złotych i w ten sposób z dużą nadwyżką podreperowała swój budżet.

Pomyślałam wtedy tylko jedno: "Podążaj za swoim szczęściem, a wszechświat otworzy ci drzwi tam, gdzie dotąd były same ściany".


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać