poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Wszystko, co dajemy, to do nas wraca - w praktyce


Bacznie obserwuję świat wokół siebie i dostrzegam cuda, które mnie spotykają. Dziś podzielę się z Wami doświadczeniem, które zdarza się cyklicznie.

ZA KAŻDYM RAZEM, gdy zamawiam coś u znajomego rękodzielnika czy artysty, ktoś inny dokonuje zakupów u mnie (jakby ktoś jeszcze nie wiedział, zawodowo zajmuję się rękodziełem:)). Tak jest zawsze!
Powiedzmy, że spotykam się z Kingą, która ma dla mnie wykonać srebrny pierścionek. Gdy wracam do domu i sprawdzam maila, okazuje się, że jakaś pani z drugiego końca Polski chce kupić kolczyki mojego
autorstwa. To tylko jeden z wielu przykładów. Co najciekawsze, zawsze zarabiam nieco więcej, niż wynosi wartość mojego zamówienia:)

Czy ja już mówiłam, że uwielbiam Prawo przyciągania? Uwielbiam!


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać