środa, 29 maja 2013

Kim jest kobieta, która ma pięćdziesiąt aniołów?


To było kilka dni temu, tuż przed dniem Matki. Do galerii, gdzie pracuję, weszło młode małżeństwo. Ona szukała prezentu dla swojej mamy. Wybrała piękną broszkę. "Spójrz, ile tu jest wspaniałych aniołów. Może kupisz jakiegoś swojej mamie. Przecież wiesz, że uwielbia anioły" powiedziała. On obruszył się natychmiast i niemal obraził. "Ona ma już ich z pięćdziesiąt! Nie będę z niej robił jakiejś głupiej dewotki! Kupię jej kwiaty" rzucił gniewnie i wyszedł. Ona zaraz za nim.

Powstrzymałam się od komentarza. I chyba dobrze zrobiłam. Ale refleksję miałam oczywistą. Kto z kogo robi, bądź nie robi "głupiej dewotki"? Kim jest kobieta, która ma pięćdziesiąt aniołów? Moim zdaniem jest kobietą, która ma pięćdziesiąt aniołów - to wszystko. Kim jest mężczyzna, który ma Ferrari? Moim zdaniem, jest mężczyzną, który ma Ferrari. Ja uwielbiam biżuterię; mam jej całą szufladę. Kim jestem? Jestem kobietą, która uwielbia biżuterię.

Zostawiam Was z tą myślą. Dobrego dnia dla wszystkich!


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

1 komentarz:

  1. Ja, kiedy ktoś widzi ile mam bizuterii i ile jej robię słyszę, że jestem maniaczką, o.

    OdpowiedzUsuń

Może Ci się spodobać