poniedziałek, 3 czerwca 2013

Dziewczyny z małymi piersiami


Mój znajomy lubi dziewczyny z małymi piersiami. Te z dużymi, a nawet takimi średnimi, zupełnie go nie interesują. Jego wybrankom daleko do doskonałości, ale zawsze są dla niego idealne. Niskie, płaskie, ze skomplikowaną osobowością. Tak, tak, moje panie, są tacy mężczyźni.

Ja nie lubię umięśnionych facetów. Kręcą mnie chudzielce, czasem "miśki", ale mój ukochany jest prawdziwym adonisem. Jest też niski. Gdy go poznałam, pomyślałam nawet, że za niski. On pomyślał wtedy, że jestem za wysoka. A jednak dla siebie jesteśmy idealni.

Mam przyjaciela, który się zakochał, ale miesiącami nie wyznał tego swojej dziewczynie. "O co chodzi?" zapytałam, go wprost. "Czekam na właściwy moment" odparł. Myślałam, że padnę. Miałam ochotę strzelić go w łeb. "Nigdy nie będzie >>właściwego<< momentu, do póki go takim nie stworzysz!" niemal na niego nakrzyczałam:)

Bądźmy świadomi i odpowiedzialni. Świadomy samych siebie, odpowiedzialni za swój wzrost. Bądźmy świadomi, że cała odpowiedzialność, za nasze życie, jest w naszych rękach. Twórzmy idealne chwilę i pamiętajmy, że dla kogoś jesteśmy idealni, dla kogoś jesteśmy "w sam raz".


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać