sobota, 1 czerwca 2013

Idealnie nie znaczy doskonale


Wzrastałam w przekonaniu, że trzeba być doskonałym. Jak nie jesteś doskonały już teraz, to przynajmniej rób wszystko, by być doskonałym w najbliższym czasie. Najlepiej też być doskonałym we wszystkich dziedzinach życia.

Jasna sprawa, że ja doskonała nie byłam. Nie urodziłam się taka. Dążenie do doskonałości też było mordęgą. Kłóciło się to z moją potrzebą wolności i robienia bądź nie robienia pewnych rzeczy. Wiem, że nie przeżyłam we wczesnej młodości pewnych przygód, by nie zejść przypadkiem ze swej drogi ku doskonałości.

W pewnym momencie szczęśliwie zwyciężył jednak bunt i potrzeba bycia po prostu SOBĄ. W byciu sobą nie było miejsca na doskonałość. Tak oto, raz na zawsze, doskonałość przestała mi być potrzebna i została zastąpiona byciem idealną dla siebie i dla kogoś:) Ale o więcej o tym w olejnym poście.


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać