czwartek, 6 czerwca 2013

Skacz!



Żadna to nowość, że cało jest sprzężone z umysłem, a umysł jest sprzężony z ciałem. Wystarczy się uśmiechnąć, by poczuć się lepiej. Bo przecież uśmiecham się, bo jestem szczęśliwy; jestem szczęśliwy, bo się uśmiecham. Wystarczy przyjąć postawę osoby pewnej siebie, by poczuć się pewniej. Bo przecież stoję pewny siebie, skoro jestem pewny siebie i skoro stoję pewny siebie, to jestem pewny siebie. Wystarczy skakać, by poczuć euforię?

Jakiś czas temu odkryłam właśnie coś takiego. W ramach rozgrzewki przed ćwiczeniami zaczęłam skakać. Po prostu skaczę do góry na dwóch nogach (łydki się ładnie modelują:)). Wystarczy kilkanaście sekund takiej aktywności, by moje ciało ogarnęła euforia. "To pewnie, przez wydzielanie endorfin (ćwiczenia powodują wydzielanie w ciele tych hormonów)" myślałam na początku, ale moje doznania były zbyt intensywne, by mogło chodzić tylko o to. W końcu zrozumiałam sprzężenie zwrotne. Przecież zawsze, gdy afirmuję, że osiągam swój cel, w myślach skaczę z radości. Skaczę też realnie, gdy uda mi się to, co zamierzyłam.

Teraz już wiem, że mogę czuć się tak genialnie, po prostu skacząc. Uwielbiam to, jak działa nasz organizm! 



pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać