poniedziałek, 22 lipca 2013

Odzew do młodzieży


Gdy byłam nastolatką, otaczali mnie ludzie, którzy nie wierzyli w marzenia. "Musisz mieć stałą pracę, najlepiej u kogoś." "Nie warto ryzykować; lepiej trzymać się czegoś bezpiecznego." "Udaje się tylko tym, którzy mają szczęście". "A jeśli sobie nie poradzisz?". "Jest trudno." "Nie wychylaj się." "Bądź pokorna."

Słyszałam tego typu stwierdzenia bardzo często. Nie miałam wsparcia w realizacji marzeń. Nikt nie powiedział mi nigdy: "dasz radę! nie poddawaj się! uda Ci się!" Co więcej, był czas, gdy uwierzyłam w te wszystkie bzdury.

Nie mam wcale żalu do tych ludzi - mówili to, w co wierzyli i tak, jak sami byli wychowani. Ich opinie były wyrazem ich doświadczeń i decyzji żywicowych. Zastanawiałam się jednak wielokrotnie, gdzie byłabym dzisiaj, gdybym od początku miała wsparcie. Jak wiele mogłabym osiągnąć do dnia dzisiejszego?...

To, co było, nie ma już znaczenia. Nazywam to wszystko: "jednym wielkim >>i co z tego?<<" :)

Niemniej, jeżeli jesteś młodą osobą, to wiedz, że możesz osiągnąć wszystko, o czym tylko zamarzysz! Możesz być, kim tylko zapragniesz! Możesz robić, na co tylko masz ochotę! Masz w sobie nieodkryty potencjał, a na swojej drodze morze możliwości! Dasz radę! Uwierz w siebie! Jesteś wspaniałym człowiekiem!

(źródło zdjęcia: Zszywka.pl)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać