środa, 9 października 2013

Symetria


Istnieje teoria, że każdy brak symetrii w naszym ciele świadczy a jakiejś niezgodności w naszym mózgu. Siedzimy niesymetrycznie, robiąc coś wbrew naszym przekonaniom lub coś, na co ewidentnie nie mamy ochoty. Gdy kłamiemy, nasze oczy patrzą w jedną stronę a ręka może pokazywać przeciwny kierunek. Medytuje się natomiast zawsze w pozycji symetrycznej i otwartej. Taka sama postawa stosowana jest przy afirmowaniu czy wprowadzaniu zmian w naszym systemie emocjonalnym.

Przez kilka ostatnich dni zasypiałam powykręcana na paragraf. Próbowałam układać się prosto, ale gdy tylko przestawałam o tym myśleć, moje ciało wracało do "swojej figury". Lewa strona leżała w jednym układzie, prawa w drugim - zupełnie innym. Szybko domyśliłam się, czym to spowodowane. Wciąż i wciąż odkładałam bowiem zrobienie czegoś, co wymagało ode mnie dodatkowego wysiłku. Zasypiałam więc z myślą, że dnia następnego znów będę toczyć tę walnę: robić, czy nie robić. Wczoraj jednak w końcu się przemogłam i wykonałam owo zadanie. Ufff... Wreszcie mam to z głowy. W nocy w łóżku, nagle zauważyłam, że leżę całkowicie symetrycznie, zrelaksowana w otwartej pozycji. Uśmiechnęłam się do siebie. Wszystko stało się jeszcze bardziej zrozumiałe. Zasnęłam spokojna.

Przyjrzy się dziś swojej postawie. Czy Twoje ciało przekrzywia się na boki? Czy siedzisz prosto? Jak ułożone są Twoje ręce i nogi? O czym może świadczyć taka pozycja?...

 (źródło: Zszywka.pl)

pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywni; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać