czwartek, 31 października 2013

Życzenia


Urodziłam się dokładnie dwadzieścia siedem lat temu. Powiem szczerze, że nie przywiązuję się do dat i nie czekam na rocznice czy jubileusze. Wyznaję zasadę, że każda okazja jest idealna do celebrowania, bo żaden dzień się nie powtórzy, a każdą piękniejszą od innych chwilę warto w jakiś miły sposób uczcić. Codziennie pracuję nad tym, by tak właśnie działo się w moim życiu. Ale urodziny mają w sobie jeszcze jedną wartość dodaną... życzenia, które płyną od ludzi. Życzenia - czyli intencje i energia są dla mnie najważniejsze w dniu urodzin. Słucham ich i czytam je bardzo uważnie, bo mówią o priorytetach tego, kto te życzenia składa. Zastanawiałam się więc wczoraj przed zaśnięciem, czego życzyłabym samej sobie i otworzyło mi to oczy na rzeczy, które Moje Prawdziwe Ja uznaje za najważniejsze.

Tak więc dziś życzę sobie:

- zdrowia - oby starania, jakie w to wkładam, przynosiły zamierzone efekty;
- przyjaciół - takich prawdziwych, na dobre i na złe; takich, których twarze są mi bliskie, i którzy nieustannie przeplatają się przez wszystkie ważne wydarzenia w moim życiu;
- życzę sobie kochającej osoby przy swym boku - takiej, z jaką mam szczęście być od niemal czterech lat; niech to trwa i się rozwija;
- a na koniec życzę sobie głębokiego poczucia i świadomości, że moja praca (ta, którą wkładam w 365 cudów) jest ludziom potrzeba, że pomaga im wzrastać, że daje nadzieję i otwiera oczy.

Myślałam o tym wczoraj w nocy,... a dziś rano mój Kotek rozbił życzeniowy bank. Nie widzieliśmy się jeszcze tego dnia, bo wcześnie wychodzi do pracy, lecz przy biurku znalazłam własnoręcznie zapisaną kartkę:




Dziękuję Wam wszystkim, że jesteście, bo to dowód, że ubiegłoroczne życzenia się spełniły.


pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywni; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

2 komentarze:

  1. Martaaaaaaaaaaa... Wszystkiego Naj NAJ Naj...!!! I takiego uśmiechu na co dzień jak kiedyś na sesji zdjęciowej w Karmie...:-) Ada Mos

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam! Przez moment nie wiedziałam, od kogo są te życzenia:) dziękuję! Mam nadzieję, że u Ciebie z każdym dniem coraz lepiej! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Może Ci się spodobać