środa, 20 listopada 2013

Dziś będzie o seksie c.d.


c.d.

ONA afirmowała i uskuteczniała swoje kolejne podboje. Nie pamiętam, ile dokładnie minęło od naszej poprzedniej rozmowy, gdy spotkałyśmy się ponownie.

ONA była wyraźnie odmieniona. Szczerzyła się non stop, jak głupi do sera.

- Co jest? Gadaj natychmiast!
- Ja pie****e, to się stało!
- Co się stało?
- Podziałała ta afirmacja! Dwa tygodnie temu!
- Rany! Genialnie! - wykrzyknęłam.
- Z Brzydalem!
- CO?!!!

ONA znała Brzydala (mam dyspensę na to określenie) od roku. Niestety nie mogę powiedzieć dużo więcej ponad to, że Brzydal był spokojnym facetem, bardzo kulturalnym (maniery starej daty), miłym i jednocześnie jakby nieco wystraszonym. Taki nieśmiały gentlemen. Widywali się dość często, ale nie prywatnie i ich znajomość była totalnie lakoniczna - w zasadzie wyłącznie kurtuazja.

ONA opowiadała o nim kilka razy. Bawił ją i dziwił, bo był totalnie inny od jej krótkoterminowych znajomych. W moich oczach to ONA mu się od początku podobała i fascynowała go, ale zachowałam te obserwacje dla siebie.

I znów muszę pominąć wiele intrygujących szczegółów i powiedzieć od razu, że dwa tygodnie temu - ku mojemu totalnemu zdziwieniu - poszli do łóżka, a następnego dnia rano, spełniły się afirmacje mojej koleżanki.

- I co, sex był idealny? - zapytałam, gdy już dotarły do mnie wszystkie informacje.

ONA popatrzyła gdzieś na bok i w dół.

- O matko! Nie wiem! Nie zastanawiałam się nad tym - była sama tym faktem zaskoczona. - Ale... ja już nie chcę sexu z nikim innym. Ja się chyba po raz pierwszy w życiu tak naprawdę zakochałam...

To prawda, ONA już od dawna jest w szczęśliwym związku. A nasz Pan "nieśmiały gentlemen" okazał się być prawdziwym ogierem:)



Na własnej skórze doświadczyłam tego nie raz, nie dwa: gdy wierzysz i podążasz za swoim celem, to rezultaty zawsze są sto razy bardziej zaskakujące i wspaniałe, niż same marzenia.

Pozdrawiam Was gorąco,
Endorfina

(źródło zdjęcia: Zszywka.pl)

pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywni; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać