środa, 6 listopada 2013

Płeć aniołów


Pewnego dnia do galerii, gdzie pracuję, weszła młoda babeczka. Miała pewnie niewiele więcej lat niż ja, a więc tak, była młoda:) Szukała skromnego obrazka z aniołem - to miał być prezent na chrzest. Wskazałam jej urocze deseczki z wizerunkami aniołów. "Są tworzone specjalnie dla dzieci, więc będą się im zwyczajnie podobać" dodałam.

Pani obejrzała wszystkie, ale minę miała nietęgą. "A nie ma jakiś z mężczyzną?" zapytała. Nie bardzo wiedziałam o co jej chodzi. "No bo tu wszystkie anioły to kobiety, a tak naprawdę, to przecież są mężczyźni" wyjaśniła mi.

Oniemiałam. I jak zareagować? Ona mówi zupełnie poważnie! Szybko przewertowałam swój mózg w poszukiwaniu sprawdzonych rozwiązań. Może powinnam jej przytoczyć to, czego uczyłam się na studiach teologicznych?... Ona najwyraźniej jest katoliczką, ale nie wie tych rzeczy... Skąd u niej takie przekonanie?...

Założenie mam jednak takie, że galeria nie jest moim polem działań w temacie uświadamiania kogokolwiek, więc odpuściłam pierwotną myśl o wyjaśnianiu zagadnienia płci aniołów. Postanowiłam obrócić wszystko w żart.

"Powinnyśmy spytać o to kogoś, kto widział anioła, ale w tej kwestii to ja już nie pomogę" zaśmiałam się. Pani niechętnie uniosła kąciki ust, podziękowała i wyszła, by dalej szukać anioła męskiego.

Nie zdradzę Wam, jakie miałam refleksje po tym wydarzeniu. Niech każdy z Was sam się nad tym chwilę zastanowi.

Trzymajcie się pozytywnie!



 (źródło zdjęcia: livingwithgod.org)

pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywni; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać