wtorek, 5 listopada 2013

Troszeczkę zboczona


Pod tym względem jestem troszeczkę zboczona... Lecz muszę rozczarować tych, którzy liczyli, że zdradzę tu swoje perwersyjne upodobania erotyczne:) Nie, o seksie nie będzie.

Opowiem o innym moim zboczeniu - o wnikliwym selekcjonowaniu wszystkiego, co czytam, oglądam i czego słucham.

Nie zabierzecie mnie do kina na film sensacyjny, o czymś mocniejszym nie chcę mi się nawet gadać. Nie czytam gazet codziennych ani tym bardziej internetowych serwisów informacyjnych. Nie słucham też zamulającej, ani agresywnej muzyki.

Zawsze myślę w ten sposób: te dwie godziny filmu, już nigdy się nie powtórzą. Jak chcę spędzić ten czas? Jak chcę się wtedy czuć? Czym chcę się napełnić? (zazwyczaj przy filmach pragnę napełniać się jakimś pysznym trunkiem, ale my tu nie o tym:))

Nie czytam wiadomości, bo nie spodziewam się tam żadnych dobrych nowin, a chcę skupiać uwagę na tym, co pozwoli mi się czuć lepiej i w konsekwencji żyć lepiej, a nie gorzej.

Kwestia muzyki jest więc oczywista. W moim mniemaniu muzyka (nie każda, rzecz jasna) to jeden z najpiękniejszych przejawów ludzkiego ducha. Muzyka pozwala osiągać flow! Bardzo starannie dobieram więc to, co leci z głośników w moim mieszkaniu. Wedle potrzeby piosenki mnie kołyszą, rozweselają, dają "powera". Gdy mam mało energii, na dworze leje i nie specjalnie pałam entuzjazmem do zmywania naczyń, nie słucham "smutów" - włączam coś odjazdowego i nieco szalonego. No i jeszcze teksty... W kwestii tekstów piosenek też jestem zboczona. Muszę wiedzieć "o czym" jest utwór, jak tekst jest głupi, to go nie słucham:)

Nie musisz podzielać moich przekonań na ten temat, ale będzie mi miło, jeżeli choć chwilę zastanowisz się nad tym tematem.

Dobrego dnia dla wszystkich!



(źródło zdjęcia: nieznane)

pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywni; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać