piątek, 6 grudnia 2013

Właściwy poziom endorfin


Tak, tak, dobrze wiem, co dzieje się dziś za oknem. Doświadczyłam tego na własnej skórze. Przy okazji zrobiłam test kurtki i torby. Kurtka i torba są nieprzemakalne, więc wypadły świetnie, ale moje leginsy poległy totalnie. Czułam się, jakbym chodziła z workami lodu przyłożonymi do ud:)

Teraz jestem już w domu. W ramach dbania o właściwy poziom endorfin i rozgrzanie całego organizmu, tańczę do muzyki, która sprawia, że czuję się dobrze, i wspominam upalne lato, gdy spacerowałam wśród uśmiechniętych drzew w nałęczowskim parku.

Trzymajcie się ciepło! Niech pogoda nie psuje Wam dobrego nastroju!



pozytywne myślenie; psychologia pozytywna; endorfiny; endorfina; inspiracje; motywacja; neurolingwistyka; NLP; podświadomość; prawo przyciągania; rozwój osobisty; techniki motywacyjne; motywujące teksty; inspirujące teksty; myśl pozytywni; afirmacja; cytaty; sentencje; złote myśli


1 komentarz:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Może Ci się spodobać