czwartek, 26 grudnia 2013

Wraca do nas znacznie więcej, niż dajemy


Miałam wtedy dwanaście a może trzynaście lat. Była zima. Wychodziłam z kościoła, gdy zobaczyłam klęczącą na śniegu kobietę, smutnym milczeniem proszącą o parę groszy. Zrobiło mi się jej okropnie żal. Nie miałam przy sobie pieniędzy, ale postanowiłam, że jeżeli będzie tu za tydzień, to dam jej wszystko, co mam.

Odkładałam wtedy kieszonkowe na wymarzoną ciepłą spódnicę i choć byłam już blisko osiągnięcia celu, postanowiłam zrezygnować. W końcu ja mam już jakąś spódnicę. Ta pani potrzebuje pieniędzy bardziej niż ja.

Tydzień później znów widziałam ją pod kościołem. W tajemnicy przed rodzicami wręczyłam jej niemal sto złotych. Nie wiedział o tym nikt, tylko ja i ta kobieta.

Kilka dni po tym wydarzeniu mama zabrała mnie na zakupy i zapytała, czy podoba mi się spódnica - dokładnie ta, na którą tak sumiennie oszczędzałam. Nie mogłam w to uwierzyć, ale kupiła mi ją.

Zawsze, gdy o tym pomyślę, przypominam sobie, że wraca do nas znacznie więcej, niż dajemy.


 (źródło zdjęcia: Stylowi.pl)


pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać