środa, 8 stycznia 2014

Co oznacza tęcza


Piękną mamy wiosnę tej zimy! Jest to dla mnie niezwykle szczęściogenny fakt. Ale takiego prezentu od obecnej aury totalnie się nie spodziewałam...

Lało dziś jak z przysłowiowego cebra. Gdy wreszcie krople przestały walić o szyby, zarzuciłam na plecy kurtkę i popędziłam do sklepu, by upolować coś do jedzenia. Deszcz jeszcze lekko siąpił, ale przez chmury zaczynało przebijać słońce. Spojrzałam w górę i na niebie dostrzegłam wielką, wyrazistą tęczę! Zatrzymałam się na kilka chwil, by nacieszyć nią oczy... i duszę.

Uwielbiam to zjawisko. Jest niezwykle proste i jednocześnie wymowne. No i oczywiście te łagodnie przechodzące w siebie kolory...:) Pełnia!

Oburza mnie więc fakt, że tęcza postawiona tu czy tam, namalowana w tym, czy innym miejscu może komuś tak bardzo przeszkadzać. Środowiska homoseksualne buntują się, gdy środowiska chrześcijańskie buntują się z powodu ich tęczy. Woja trwa, a przecież i dla jednych i dla drugich ten symbol oznacza coś pozytywnego. Ci pierwsi chyba zapominają czasem, że głoszą wolność i równość, a ci drudzy chyba zapominają czasem... że też głoszą wolność i równość. Po co więc te cyrki?...

Nie przynależę ani do tej pierwszej ani do drugiej grupy i zastanawiam się czasem, jak postrzegają mnie ludzie, gdy noszę tęczową apaszkę, tęczową bransoletkę, czy broszkę w kształcie tęczy... A ja po prostu lubię ten symbol i te kolory... Za dużo w świecie uprzedzeń, za mało myślenia...

 (źródło zdjęcia: nieznane)


 pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać