czwartek, 9 stycznia 2014

Co z tymi butami?


Co z tymi butami?

Jakiś czas temu napisała do mnie Aggamka, prosząc o wyjaśnienie, jak wyglądała dysocjacja, o której wspomniałam w tej historii.

Sprawa dotyczyła butów, a dysocjacja miała mi pomóc w pozbyciu się poczucia straty.
Nie miałam natarczywych dialogów wewnętrznych związanych z obiektem moich westchnień. Wykonałam najprostsze ćwiczenie, opisane tu. Zobaczyłam buty jako statyczny obrazek - ot para kozaków, stojących sobie spokojnie gdzieś w przestrzeni. Sprawiłam, by obraz stał się szary - i nie była to lekka popielata szaraość, lecz ciemny nieatrakcyjny kolor. Potem zmniejszałam obraz, aż całkowicie zniknął mi z oczu.
Całość powtórzyłam trzy razy. Tak oto w prosty sposób osiągnęłam swój cel:)

Aggamka poprosiła też, bym napisała co nieco na temat radzenia sobie z odejściem bliskiej osoby. Postanowiłam podjąć wyzwanie i następnych kilka, a może nawet kilkanaście postów będzie poświęconych właśnie tej kwestii:)

 A więc do następnego razu!:)

 (źródło zdjęcia: nieznane) 


  pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać