poniedziałek, 17 lutego 2014

Jutro zbuduję drabinę


W ubiegłym roku poprosiłam kogoś o wsparcie. To miała być dla mnie duża rzecz i pokładałam w niej równie wielkie nadzieje. Obiecano mi, że dostanę to, czego pragnę. I co? Taaa... Obiecanki - macanki... cacanki, znaczy:) Wsparcia nie dostałam. Okazja przemknęła mi przed oczyma niczym sportowy wóz na piątym biegu.

Ale nie poddałam się. "Sama czy z pomocą innych osiągnę to, co zamierzyłam" powtarzałam sobie każdego dnia.

Dziś, po kilku miesiącach od całego zajścia, mogę z dumą powiedzieć, że osiągnęłam znacznie więcej, więcej nawet, niż ten ktoś do tej pory osiągnął. Dokonałam tego samodzielnie! I wiecie, co myślę? Myślę, że dam radę! Że mogę wszystko! Że wszystko jest możliwe! Jeżeli dziś nie mogę czegoś dosięgnąć, jutro zbuduję drabinę i zdobędę to!


 

 pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

1 komentarz:

Może Ci się spodobać