poniedziałek, 10 lutego 2014

Moje plany to zmiany


Wciąż pracuję nad tym, by doskonalić mojego bloga, dzięki czemu będziecie mogli czerpać z niego jeszcze więcej wartościowych treści, inspiracji i pomysłów. Planuję, że już za miesiąc wprowadzane zmiany staną się namacalne. Tym czasem dziś chciałabym wyrazić swoją głęboką wdzięczność wobec tych, którzy są dla mnie natchnieniem oraz tych, poprzez których trafiałam na różne trudności. Dzięki temu w krótkim czasie nauczyłam się wielu nowych rzeczy o sobie, wypróbowałam nowe techniki pracy nad sobą i zdobyłam mnóstwo bezcennej wiedzy. Za to wszystko jestem mega wdzięczna!

W ostatnich 2 - 3 tygodniach udało mi się też zrealizować kilka ze swoich drobnych marzeń. Ktoś może stwierdzić, że to nic specjalnie godnego uwagi, ale dla mnie jest to wielka radość i - co bardzo ważne - ogromne ułatwienie na przyszłość. I to także napawa mnie wdzięcznością:)

Trzymajcie się pozytywnie i pamiętajcie - kto szuka, ten znajduje!






(źródło zdjęcia: nieznane)



 pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli

2 komentarze:

Może Ci się spodobać