czwartek, 27 lutego 2014

Twoja tradycja


Dziś Tłusty Czartek. Ludzie wpiep****ą pączki na potęgę, zupełnie, jakby przez pozostałe 364 dni w roku, były całkowicie niedostępne. Pączkojedzenie jako takie nie jest niczym złym, ale takowe się staje, gdy pochłaniasz ten słodki pachnący przysmak, a potem przez miesiąc masz wyrzuty sumienia. Twój wewnętrzny krytyk jest w siódmym niebie i robi Ci przytyki przy każdej nadarzającej się okazji. "Masz słaby charakter. Jesteś beznadziejny. To tylko Twoja wina, że masz nadwagę!"

Dlatego, mój Drogi Czytelniku, zanim zatopisz zębiska w pączusiu, zastanów się przez moment, jak będziesz się potem czuł. Jeżeli dobrze, to smacznego, ale jeżeli istnieje cień wątpliwości, że zdarzy się to, co opisałam powyżej, może nie warto?...

Jakby ktoś pytał, to ja pączków dziś nie tykałam. Od kilku miesięcy słodycze jadam tylko sporadycznie, gdy już naprawdę mnie pragnienie przypili. Weganką jestem, unikam glutenu i cukru, bo (jak sam mi dobitnie wskazał mój organizm) to jest dla mnie najwspanialszy sposób odżywiania. Moje ciało, duch i umysł czują się dzięki temu naprawdę wyśmienicie. Polecam i Tobie, może nie tak restrykcyjną kuchnię, ale zadawanie sobie pytania: "co mógłbym zjeść, by czuć się dobrze i zdrowo?" A potem to właśnie jedz. Stwórz swoją własną tradycję, taką która będzie zgodna z głosem Twojego serca.







pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać