niedziela, 2 marca 2014

Daj mi spokój i pozwól tworzyć


Co było pierwsze: kura czy jajko? Ciężko powiedzieć. Tak samo ciężko, jak stwierdzić, co kocham bardziej: pisanie czy sztukę. Niby już w wieku ośmiu lat zaczęłam pisać swoją pierwszą powieść, ale z drugiej strony, uwielbiałam rysować, odkąd tylko pamiętam.
Jedno jest pewne: bez twórczych poczynań, moje życie jest niczym. Nie wyobrażam sobie nie pracować artystycznie, nie kreować. Czasem śmieję się, że jeżeli chcesz, bym była szczęśliwa, daj mi spokój i pozwól tworzyć:)


Postanowiłam dzielić się tym, co robię i czynić to łatwo dostępnym. W moim mniemaniu największą sztuką, jak sztuka "na co dzień". Jeżeli znajdziecie wśród moich prac coś dla siebie, będę zaszczycona:) Zapraszam Was więc do mojego sklepu na Cupsell.pl 




3 komentarze:

Może Ci się spodobać