niedziela, 13 kwietnia 2014

Dziś jestem wdzięczna za...


Dziś jestem wdzięczna...

Za to, że się wyspałam.
Za kupione wreszcie suwaki.
Za moją maszynę do szycia.
Za skończoną spódnicę.
Za to, że niechcący dowiedziałam się, ja wymienić stopkę w moim Singerze.
Za to, że sałata z komosą wyszła taka smaczna.
Za suszone owoce.
Za to, że mam tak wiele wspaniałości do jedzenia.
Za pyszne wyciskane soki.
Za relaks przed komputerem.
Za nowe pomysły i inspiracje.
Za mojego Kotka.
Za moje cudowne mieszkanie.
Za to, że mam tego bloga.
Za dzień wczorajszy.

A Ty za co jesteś dziś wdzięczny?...





pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli
 

6 komentarzy:

  1. Za to, że to ostatni dzień pracy w tym tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Za to co mam, choć nie jest tego wiele i marzę o więcej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwszej chwili przestraszyłam się, że moje zycie jest takie puste i smutne gdy zobaczyłam pustą kartkę...Dzięki, że otwierasz mi oczy i serce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej chwili przestraszyłam się, że moje zycie jest takie puste i smutne gdy zobaczyłam pustą kartkę...Dzięki, że otwierasz mi oczy i serce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Może Ci się spodobać