poniedziałek, 29 grudnia 2014

Życzenia


To był rok pełen zmian. Przestałam kupować w sieciówkach, wystartowałam projekt Pani Endorfina, przeszłam ma weganizm i podjęłam ważne decyzje dotyczące moje firmy. Moje życie jest teraz inne niż dwanaście miesięcy temu. Wciąż jednak robię to, co kocham i wciąż jestem pełna entuzjazmu i zapału.

Dziękuję Wam za kolejnych 365 dni, w których mogłam Wam towarzyszyć. Jestem za Was bardzo wdzięczna. A w 2015 roku życzę nam wszystkim, abyśmy codziennie pamiętali, że:

- początek wszelkich zmian jest w nas;
- jesteśmy tym, kogo powinniśmy pokochać w pierwszej kolejności;
- do bycia szczęśliwym potrzebujemy tylko wdzięczności za to, co już mamy;
- nasze szczęście zależy od nas, nie od ludzi, którzy nas opuścili;
- czasem dobrze, że coś się nie wydarzyło;
- zawsze da się znaleźć rozwiązanie;
- nie zmienimy całego świata, ale możemy zmienić swój własny;
- WSZYSTKO JEST MOŻLIWE!



pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli, medytacja


1 komentarz:

Może Ci się spodobać