wtorek, 19 lipca 2016

Samotność


Dłuuuugo zbierałam się do nagrania swojego pierwszego filmiku, więc postanowiłam dzisiaj, że w ogóle nie będę się zbierać, tylko siądę i to zrobię.
A więc, na zdrowie! :)

Ten filmik powstał z myślą o tych wszystkich, którzy czują się teraz bardzo samotni.

A dedykuję go mojemu wspaniałemu bratu - Staszkowi, który gorąco mnie dopinguje oraz Magdzie i Sylwii z El sueño de Cuba. Dziewczyny, ja się odważyłam, więc rzucam Wam wyzwanie :) Teraz Wasza kolej! :)








Tagi:

pozytywne myślenie, psychologia pozytywna, endorfiny, endorfina, inspiracje, motywacja, neurolingwistyka, NLP, podświadomość, prawo przyciągania, rozwój osobisty, techniki motywacyjne, motywujące teksty, inspirujące teksty, myśl pozytywnie, afirmacja, cytaty, sentencje, złote myśli, medytacja, samotność, smutek, jak sobie radzić z samotnością, sposoby na samotność, samotny człowiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Może Ci się spodobać